Si el que vols, lector, és gaudir viatjant comòdament...has de continuar llegint.
Si el que vols és conéixer un poc més la gent d'este meravellós món que ens envolta...este és un bon moment.
Si el que t'agrada i desitges és sentir-te identificat amb experiències viscudes arreu del món...avant continua.


El somni de viatjar és fàcil d'aconseguir.

dissabte, 1 de setembre del 2012

ESPECIAL 1r ANIVERSARI






El racó viatger de Mariló compleix el seu primer any. Va començar en setembre passat i des d’aleshores ha tingut una continuïtat periòdica. M’enorgulleix el fet d’haver anat a poc a poc omplint estes pàgines i d’anar adaptant i remodelant el format del bloc per fer-lo cada vegada més complet i alhora atractiu. Sobre tot m’enorgulleix perquè la part tecnològica l’estic descobrint en cada pas que done i no és fàcil per a mi.

M’agrada també saber que tinc qui llig el que escric, coneguts i desconeguts, virtuals i reals. En sou uns quants els que recolzeu el bloc i el meu treball. No apareixeu en cap llistat però sé que hi esteu i alguns m’ho demostreu dient-m’ho cara a cara o amb algun comentari. Us ho agraeixo. Sou cada vegada més els que gaudiu dels viatges que mostre i això és al•licient per a seguir. 

He complit el repte de crear i mantenir el bloc durant un any. Els inicis no són fàcils. Ara cal continuar. Tinc fidels lectors i l’aspiració és aconseguir-ne més, sempre s’ha d’aspirar a més. També perquè no hi ha més plaer per a qui escriu que ser llegit. No hi ha més goig per al viatger que parlar de viatges. I també escoltar-ne, i així m’agradaria que compartireu les vostres experiències fent comentaris, contant les vostres eixides  o simplement escrivint el que voldrieu conéixer, perquè a mi també m’agrada saber. Espere durant este segon any us animeu més. Tal volta amb la recent creació de la pàgina de facebook del racó viatger, siga més fàcil, hi podeu escriure... podeu polsar al “me gusta” o el que és millor per al racó, polsar al "compartir" i així difondre l’enllaç.

La pàgina del facebook pretén mostrar el racó viatger i alhora farà suggeriments i recomanacions, viatgeres,o no viatgeres, procedents d'altres fonts, especialment les que eixen als altres blocs en els que participe: un d’història i altre d’educació. 
http://historiadeaielo.blogspot.com.es/
http://lacasetaeliastormo.blogspot.com.es/

Però esta part és secundaria. El racó viatger vol mostrar llocs més o menys coneguts, més propers o més allunyats, però sobre tot,  vol potenciar el turisme resposable i solidari, conscienciar sobre la variada realitat. S'ha de viatjar, és important per entendre el que ens envolta, però no s'ha de fer de qualsevol manera, sensatesa, resposabilitat i empatia és la clau. El racó viatger pretén sensiblitzar sobre diferents maneres de viure i de comportar-nos, el racó vol fer pensar.

El racó és un bloc per a viatgers, actius o passius, però també poden fer-lo servir docents. Perquè els alumnes han de saber què passa pel món i este bloc mostra parcel•les. I perquè a grans i xicotets els fascina saber sobre viatges, sempre estan a punt per saber sobre països exòtics, volen saber què s’hi fa i com s'hi viu i veure fotos els agrada. Potser siga este el següent repte, aconseguir que siga també un bloc educatiu. Les ressenyes literàries i de cine són sempre educatives i ja és un pas, incloure vídeos d’animació lectora de producció pròpia, és altre. 

El racó viatger ha evolucionat i ho seguirà fent. Sempre amb canvis a millor. 

En este mes de setembre, ESPECIAL 1r ANIVERSARI, incorpore, entre altres, una novetat: es tracta de l’etiqueta  COMUNITAT VALENCIANA, el que m'envolta, començant pel que tinc més a prop, el meu poble: AIELO DE MALFERIT: text, fotos, videos... També tindràn cabuda al bloc ressenyes literàries d'autors valencians que ajuden a mostrar com som.


AIELO DE MALFERIT, té un lloc especial al RACÓ VIATGER

Durant este mes de setembre, per ser especial, cada dia eixirà un post diferent. Aniran apareixent, a poc a poc, les deu ressenyes literàries i de cine ja guardades a la pàgina de la columna lateral del bloc i així alhora que les recordem, s’hi crearà també l’etiqueta corresponent,  RESSENYES LITERÀRIES I DE CINE, també crearé etiqueta PENSAMENTS VIATGERS-1r ANY. Ambdós mantindran la pàgina lateral creada on s’hi escriuran de noves ressenyes i pensaments. 
  


L'etiqueta ÀLBUM DE FOTOS és altra novetat, començaré a traure àlbums del llocs ja presentats. Les fotos són un complement a l’escrit i de vegades són tantes i totes boniques les que tinc guardades, que no hi caben quan escric el text. Per això apareixeran àlbums recopilació, amb fotos ja mostrades junt a altres noves. Hi ha viatges en els que no tinc tantes fotos per mostrar perquè eixim persones en un primer pla i no és la finalitat del bloc mostrar persones. Quan pose fotos prestades, de la web o d'amics en algun tema concret, ho especifique,  ho podeu comprovar. Quan no s'especifica res com és la majoria de les vegades, és perquè pertanyen als àlbums personals completats amb " l'arsenal" de fotos pròpies i algunes dels amics que m'ha acompanyat.

Des d'aci expresse el meu agraïment als companys de viatge.
És un doble gràcies.
Per una banda, heu contribuït a completar eixos estimats àlbums. Jo sempre vaig amb la meua càmera de fotos però no rebutge a copiar-me una bona instantània i passat el temps ja no se sap quina foto és d'un o d'altre.
I per altra, gràcies  per la companyia, si tinc fotos vostres és perquè formàrem colla en el viatge.

Espere us agrade tot, tan el que ja està al bloc com el que vull afegir. 

Espere també que continueu llegint. Avise de bestreta que encara tinc moltes aventures que contar i molts llocs preciosos i únics per a mostrar. 

Gràcies a tots i fins la pròxima...
foto procedent google imatges.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada