Si el que vols, lector, és gaudir viatjant comòdament...has de continuar llegint.
Si el que vols és conéixer un poc més la gent d'este meravellós món que ens envolta...este és un bon moment.
Si el que t'agrada i desitges és sentir-te identificat amb experiències viscudes arreu del món...avant continua.


El somni de viatjar és fàcil d'aconseguir.

dimarts, 3 de setembre del 2013

ESPECIAL SEGON ANIVERSARI




Este més de setembre el racó viatger compleix anys. Ja en són dos els que us està mostrant experiències viatgeres…i espere en siguen molts més perquè encara tinc molt per contar. I vull donar gràcies per la bona acollida tan dels relats com de les fotos, de les ressenyes o dels pensaments viatgers, que eixen de tant en tant.

El bloc agrada i això m’agrada a mi també. M’omple de satisfacció veure la recompensa pel treball fet.

He mostrat llocs propers i també altres més allunyats, l’essència del viatge es trau en cada racó, no importa on. A casa nostra també tenim llocs encisadors. De vegades m’angoixa veure tant de material a punt i voldria  mostrar-ho tot d’una, de vegades em costa fer la selecció perquè hi ha qui prefereix que mostre llocs allunyats però altres amics en fan saber que prefereixen que mostre el que tinc al costat, a la meua Vall, a la Comunitat Valenciana o a Espanya.

En este mes de setembre, especial 2n aniversari, vaig a fer cas a este últim grup i publicaré sobre Espanya. I la resta de gent que prefereix anar més lluny pot anar llegint el que ja està penjat i se li ha quedat pendent.

I com és un mes especial, el face també ho serà i entre altres coses, rescataré arxius d’Espanya ja publicats i mentrestant els recordem. Aprofite el moment per avisar, a qui no ho sap, que pot seguir el racó viatger des del facebook, si vol ho pot fer simplement demanant amistat o fent-se seguidor, és altra opció que hi ha i que està a la portada. El pinterest és altra xarxa social on els continguts estan ordenats per taulers. I també, el racó viatger té compte obert en Twiter i us podeu afegir per seguir directament el que mostre. A la columna lateral teniu tots els accesos directes. 

El racó viatger té una varietat i periodicitat que enganxa, al menys és el que algunes persones m'han fet saber. I el format bloc permet que cadascú llisga quan vulga, perquè El RACÓ VIATGER, com tots els blocs, és com un rebost...com un magatzem...com una biblioteca...on s’hi va, i s’agafa el que abelleix. Al bloc viatger tenim un bon assortiment de relats, vídeos, pensaments, ressenyes de cine i literàries...i cada dia n'hi ha més. 

Ja són quasi 200 entrades, entre relats, vídeos, pensaments personals, ressenyes de cine o de llibres... Ja en són més de 24000 visites, però no importa la quantitat, el que importa és veure com ha anat augmentat el nombre de lectors, com hi ha molts desconeguts que parlen del Racó viatger sense saber qui sóc, simplement perquè els agrada el que veuen i el que lligen.

El bloc té repercussió. Este estiu estem ocupant pàgines del periòdic digital VILAWEB i ha estat un honor entrar en les vostres cases de manera diferent. Esta setmana acaba esta nova secció estiuenca.

Però el bloc no ha de parar. M’agradaria que els mestres i professors continuareu agafant el bloc com eina didàctica, em consta que alguns ho han fet i això m’agrada. Hi ha qui ha entrat al bloc viatger per ensenyar que és un quadern de viatge, hi ha qui ha entrat per mostrar als alumnes lectures i fotos de països, hi ha qui ha parat l’atenció en les ressenyes literàries... Tal volta  incorpore algun element didàctic més al respecte, tal volta, perquè inculcar l’esperit viatger des de menuts és bo i deuria fer-se més.

M'agrada compartir el que veig i el que escric, així que a tothom us dic de nou gràcies. Si seguiu llegint el bloc jo continuaré escrivint i em capficaré pensant maneres de millorar-lo.


des de l'inici, fa ara dos anys






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada