Si el que vols, lector, és gaudir viatjant comòdament...has de continuar llegint.
Si el que vols és conéixer un poc més la gent d'este meravellós món que ens envolta...este és un bon moment.
Si el que t'agrada i desitges és sentir-te identificat amb experiències viscudes arreu del món...avant continua.


El somni de viatjar és fàcil d'aconseguir.

dilluns, 11 de novembre del 2013

De NOU un PREMI VERSATILE 2013 per al RACÓ VIATGER de MARILÓ

Un premi és motiu sempre d’alegria i el PREMI VERSATILE concedit per altres bloggers, ho és més, si cal, perquè és una valoració feta per gent que està en contacte directe amb este món virtual i el coneix perfectament. I qui millor per a jutjar?

Així que no puc més que agrair el reconeixement que em ve de la mà d’una bloggera seguidora del meu bloc viatger que no conec personalment. És un motiu més pel qual m’agrada rebre este tipus de premi ja que sempre em dóna a conèixer, encara que siga virtualment, nova gent.

Es tracta de Lluna i el seu bloc RACONS SOMNIS I COLORS http://raconssomniscolors.blogspot.com.es/, un espai dedicat a l’art, a viatges i a llibres...quants llibres que tens ressenyats Lluna! I molts són llibres que m’agraden.



He especificat això de “que no conec” perquè és un valor afegit al premi. Quan arriba d’amics és una cosa...els amics sempre estan recolzant-te, (gràcies també a vosaltres),  en canvi si arriba de lectors desconeguts m’alegra perquè em donen a entendre que els agrada el que faig, el que escric...és sense més ni més... i han trobat en el meu raconet viatger altre raconet que han fet seu. 

Quin orgull per a qui escriu ser llegit, quina satisfacció veure el treball recompensat, un treball que no ho és tant perquè es fa amb il•lusió i gaudint de debò cada moment.

De la mateixa manera que ha fet Lluna en compartir el premi amb mi, vaig a fer jo. En primer lloc expose el logotip del premi, que els lectors d’este bloc viatger coneixen perquè és el segon Versatile que em donen en 2013.


I en segon lloc, done el premi a cinc blocs més. És tasca difícil, en són molts per a triar i no vull repetir blocs als que en altres premis he citat,  així que vaig a anomenar alguns dels últims descoberts.

EL CAMINO DE MARIAN
A COP D’ULL
EL BLOC DE XAVI I MERITXELL
A l’EST PER L’OEST
SOMOS VIAJEROS

ENHORABONA A TOTS i endavant!!!

3 comentaris:

  1. Moltes gràcies Mariló per la presentació que fas del meu petit bloc. Gràcies a aquest premi has donat a conèixer blocs que no havia visitat mai i en alguns ja m'hi he quedat.
    Una abraçada!

    ResponElimina
  2. Buenos días, Mariló
    Pues...¡Muchísimas gracias! Porque al igual que a ti te pasó, me ha pasado a mí. Ha sido una gran sorpresa que se incrementa cuando viene de compañeros lectores que no conoces.
    Un saludo viajero y legendario :)

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies Mariló!!! Hem Passat a recollir el regalet, ens ha encantat que hagis pensat amb nosaltres com a mereixedors d'aquest petit reconeixement!!

    Ens encanta viatjar, i en el nostre bloc intentem que sigui el nostre dietari, album, etc. un record dels nostres viatges, ja que som molt despistats i així intentem guardar les nostres vivències I anecdotes al voltant del món. I a la vegada pugui servir per tothom qui vulgui, llegint-los i veient-los!!

    Així que moltes gràcies per compartir el nostre bloc!!
    Txell i Xavi

    ResponElimina