Si el que vols, lector, és gaudir viatjant comòdament...has de continuar llegint.
Si el que vols és conéixer un poc més la gent d'este meravellós món que ens envolta...este és un bon moment.
Si el que t'agrada i desitges és sentir-te identificat amb experiències viscudes arreu del món...avant continua.


El somni de viatjar és fàcil d'aconseguir.

dimarts, 18 de març del 2014

Passeig fotogràfic per COMILLAS en SANTANDER

M'agrada Comillas, i no sabria dir la raó, tal volta potser, pel fet d'haver passat una agradable vesprada prenent un cafè i el sol, alhora que escrivia notes al meu quadern de viatge.

Despres de Santillana anem a Comillas. La part del poble antiga i històrica que visitem té més sabor a real que en Santillana, que pareix un museu preparat  per al turisme. Ho sento, no puc evitar comparar, les imatges de Santillana del Mar les tinc recents quan visite la població de Comillas.

El que destaca a Comillas, al meu parer, és el Capritxo de Gaudí, que en este moment que jo l'estic visitant és un restaurant nipó, a saber si en uns mesos, l’edifici canvia i s’utilitza per a altre menester. I segurament en passar els anys el recordaré, a més a més per la seua incomparable arquitectura original i preciosa, perquè  ens ha costat trobar-ho.

També  de Comillas, quasi de casualitat, vegem el palau de Sobrellano.

Però els millors moments passats en este poble, han estat sense dubte, prenent un cafè al sol escrivint estes notes.






































QUADERN DE VIATGE: SANTANDER i PROVÍNCIA, 2009

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada