Si el que vols, lector, és gaudir viatjant comòdament...has de continuar llegint.
Si el que vols és conéixer un poc més la gent d'este meravellós món que ens envolta...este és un bon moment.
Si el que t'agrada i desitges és sentir-te identificat amb experiències viscudes arreu del món...avant continua.


El somni de viatjar és fàcil d'aconseguir.

dijous, 1 de setembre del 2016

5è ANIVERSARI del RACÓ VIATGER de MARILÓ



Ja són cinc anys! Amb més de 100000 visitants i a prop de 500 entrades publicades.

Gràcies per donar suport, és el més important que cal dir. Sense vosaltres complir anys no és possible.



El racó viatger ja no és meu solament, és de tots els que m’acompanyeu cada dia llegint els meus viatges, els meus pensaments i les meues cabòries. Perquè, tothom quan escrivim, deixem plasmat un poc del que som, jo sé que ho faig en els textos viatgers que us mostre en este raconet, però també en els contes infantils i en les novel•les.

I parlant de novel•les, sabeu que des d’abril ja podeu llegir ENTRE DOS MUNDOS? És la versió castellana de la meua segona novel•la “Entre dos mons” que, a més a més d’una història d’amor entre dues cultures, és també un viatge. Seguiu visitant el blog i sabreu de les novetats literàries que eixiran, perquè en la columna lateral sempre hi ha reservat un espai per al lector que a més a més de llegir sobre viatges, també està interessat per la literatura.



El blog continua amb el mateix format, i cada dia el contingut es més gran. M’agrada dir i repetir allò que el blog és com una biblioteca, que quan vulgues pots entrar-hi i agafar el relat que necessites o t’abelleisca, sense quota ni carnet. I esta “biblioteca” està oberta les 24 hores del dia. No hi ha excusa per a la lectura i per a viatjar comodament.

Este any he seguit publicant cada dissabte un post viatger i cada dimarts una recopilació d’imatges en la secció de fotos i música i el canal youtube, o també una ressenya de cine o literària sempre amb relació amb el món dels viatges.

Hi ha qui em diu que el que triomfa del blog és que hi ha una periodicitat constant. Potser, sóc fidel amb les lectors i procure no fallar i puntualment anar mostrant algun raconet visitat. Per ara són dues entrades setmanals, segons la marxa pot o no variar, però si m’agradaria mantenir regularitat per mantenir-lo viu i actiu, per seguir al vostre costat.

He afegit una pàgina nova en honor als més menuts de la casa, així, tot el que apareix al blog que pot agradar als xiquets i xiquetes està  junt i és més fàcil de trobar. Parar l’atenció en este sector de la població és una inversió a llarg termini perquè els xiquets actuals, són els adults lectors i viatgers del futur. 

No deixeu de mirar la columna lateral.Cada setmana va variant, va actualitzant-se.




 Hi podem trobar diverses seccions: 

-I TOT SEGUIT...anuncia el següent que penjaré, avançant i així motivar a que no deixeu d'entrar-hi.

-CURRICÚLUMS VIATGERS d’ ÀFRICA, d’ÀSIA, d’AMÈRICA, d’EUROPA, d’ESPANYA
del QUE TINC MÉS A PROP. A nomé un clic tens a l'abast el món que jo conec, ordenat,clar...

-PÀGINA: FOTOS i MÚSICA. els videos junts... com en el canal youtube, però ordenats alfabeticament.

-PÀGINA ENTRE DOS MONS-ENTRE DOS MUNDOS que concentra tot al voltant de la meua segona novel.la.

-Entrades populars de la setmana que s’actualitza  automàticament.

-L’arxiu del blog

-LES MILLORS FOTOS en vídeo

-ETIQUETES

-UN POC SOBRE EL BLOC: carta de presentació per a qui entra per primera vegada.

-PÀGINA sobre PUBLICACIONS PRÒPIES. Tot el que tinc publicat junt, és el meu curriculum literari.

-L’ÚLTIMA NOVEL.LA ENTRE DOS MONS i enllaç al face

-PÀGINA RACÓ PER A XIQUETS i vídeos: esta és la novetat de la que us parlava.

-PÀGINA PENSAMENTS VIATGERS i últim pensament

VIDEO FOTOS LES MILLORS FOTOS ENTRE EL DIA I LA NIT

COMENTARIS de lectors que s’actualitzen automàticament.


-SYMBALOO MÚSICAL,  uns quants.


-BLOCS I WEBS QUE M’INTERESSEN que s’actualitzen automàticament

-ENTRADES INTERESSANTS QUE M’AGRADEN 

-PARTICIPACIÓ EN VILAWEB 

-PRESÈNCIA DEL RACÓ EN ALTRES LLOCS

-VIDEO CONSELL PER A FER MALETES

-PREMIS

És tot. Continueu entrant al blog i llegint el que faig. Feu-me comentaris,  m’agrada saber que esteu acompanyant-me  i pensar que hi estareu fins a l’any que ve per ara, que tornaré a dirigir-me a vosaltres altra vegada.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada